Producenci
Zwroty i reklamacje

 

Składanie reklamacji
Produkty Bose: infolinia 22-853-0031 lub e-mail info_pl@bose.com

Produkty, których dystrybutorem w Polsce jest firma Horn: http://pl.horn.eu/pl/PL/Serwis/ZGLOSZENIE_SERWISOWE

Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij poniższe oświadczenie i wyślij je na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

P.H.Emar
Fordońska 16 b

85-085 Bydgoszcz

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę. Zwracany produkt musi być w stanie niepogorszonym, nie może nosić śladów eksploatacji, musi zawierać wszystkie elementy z którymi został dostarczony, a w szczególności oryginalne opakowanie. 

 

ODSTĄPIENIE OD UMOWY

 

Adresat: P.H. Emar, ul. Fordońska 16 b, 85-085 Bydgoszcz,e-mail: emar@emar.bydgoszcz.pl, tel(052) 3718422.

 

Ja………………………………………………..( imię i nazwisko konsumenta), niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy:
………………………………………………………………………………………………………………..
………………………………………………………………………………………………………………..
………………………………………………………………………………………………………………..
………………………………………………………………………………………………………………..

 

data zawarcia umowy……………………
data odbioru towaru …………………….

 

Imię i nazwisko Konsumenta ………………………………………………………………………………
Adres Konsumenta………………………………………………………………………………………….

 


data…………………………. podpis
( tylko jeżeli formularz jest przesłany w wersji papierowej)

 

 


 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl